Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: 1.9 JTD, błąd 0235 - invalid signal

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Giulietta, 1.4 T-JET 120KM, 2014r
    Postów
    75

    Domyślnie 1.9 JTD, błąd 0235 - invalid signal

    Tak jak w tytule, pojawia mi się podczas jazdy check przy ostrzejszym przyspieszaniu, a chwilę później gaśnie. Utrata mocy jest czasami, ale chwilowa, wciśnięcie sprzęgła i zmiana biegu (nawet na ten sam) pomaga. Niedawno robiłem mały przeglądzik (objawy były przed tymi czynnościami):
    - wymiana termosatatu
    - czyszczenie EGR
    - przeczyściłem zawór regulujący na pompie
    - lekko przeczyściłem map sensor (bałem się go "szorować", ale zasyfiony był i dalej najczystszy nie jest).
    Zanim wyczytałem błędy FES-em objawy wskazywały na regulator na pompie (według tematu Motor Control System Failure), a teraz znowu wychodzi. że to albo przeładowanie albo co? Co zrobić - przeczyścić zawór zmiennej geo? Jak sprawdzić czy turbina się przycina, mogę zrobić jakieś logi, choćby i jutro. Już mnie denerwuje to "pikanie" checka i te chwilowe utraty mocy. Co robić?

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,598

    Domyślnie

    Masz przeładowanie - poczytaj w podwieszonym temacie MCSF
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Giulietta, 1.4 T-JET 120KM, 2014r
    Postów
    75

    Domyślnie

    Nie dodałem jeszcze jednej sprawy - od czwego może zależeć falowanie obrotów na jałowym? Nie dzieje się to zawsze, ale czasami spadnie do 800obr.

  4. #4
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 16V, Opel signum 1.9 180 km, honda vfr 800
    Postów
    169

    Domyślnie

    falowanie obrotów na jałowym jest powodem zabrudzonego lub uszkodzonego zaworu regulacyjnego w pompie paliwa wysokiego ciśnienia zawór do czyszczenia a jak nie pomoże to wymiana Pozdro

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-08-2015, 21:48
  2. [156] MCSF i błąd P1235 Boost Pressure Signal
    Utworzone przez bryniex w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-04-2015, 16:16
  3. [159] Car Speed Signal INPUT
    Utworzone przez kocurr w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-09-2012, 19:54
  4. Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 04-03-2012, 16:34
  5. [145] FiatEcuScan "Invalid ISO code"
    Utworzone przez monter w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-06-2011, 09:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory