Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Diagnostyka ACGasSynchro Stag200,300,4

  1. #1
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Thumbs up Diagnostyka ACGasSynchro Stag200,300,4

    witam
    szukałem podobnego tematu ale nic nie znalazłem. w związku że zakupiłem sobie kabelek do obsługi instalacji stag , i nie mam jeszcze dostatecznej wiedzy będę prosił mądrzejszych od siebie o porady
    odemnie linki do stron z których posiłkuję się

    forum
    https://forum.ac-sa.eu/

    program i instrukcje obsługi
    http://www.ac.com.pl/programy-i-inst...e-obslugi,275/

    mam nadzieję że się to przyda
    na początek to moja instalacja:
    - czerwone valteki
    - parownik landirenzo
    - sterownik stag 4

    moje pytanie takie- jakie do silnika 1.8 TS powinno być ciśnienie?

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas1980 Zobacz post
    moje pytanie takie- jakie do silnika 1.8 TS powinno być ciśnienie?
    Zależne od użytych dysz i wtrysków ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    valtek czerwony typ 30
    dysze średnica 2.3 mm
    czy takie ustawienia mogą być? zmniejszyłem ciśnienie gdyż mi obroty strasznie falowały teraz jest ok.

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Te dysze to 2,3mm raczej nie mają, masz za wysoki mnożnika jak na taką dysze niby użytą przy tym ciśnieniu. Druga sprawa nie podoba mi się czas wtrysku PB na wolnych obrotach, powinno byc koło 3,5ms, albo masz rozjechaną adaptacje sterownika PB lub szwankuje MAF lub lambda.

    Najlepiej nagraj plik OSC z jazdy, wyślesz mi mailem wtedy sobie go przejrzę i Ci powiem coś więcej, dane jakie mają być logowane to czas wtrysku PB i LPG, ciśnienie gazu, MAP, lambda i rpm. Nagraj jazde ze stałym obciążeniem, hamowanie silnikiem, i parę razy przeciągnij po obrotach oż do odcięcia.

    A I BARDZO NIE PODOBA MI SIĘ MAP TWOJEGO SILNIKA, TO NIE V6 ŻEBY MIAŁ TAK WYSOKI, SZUKAJ LEWEGO POWIETRZA, MA BYĆ OK. 0.3!!!!
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 21-04-2010 o 19:21
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    zapomniałem - nie wiem o którą dyszę dokładnie chodzi tą co jest w kręcona w kolektor czy tą która jest wkręcona we wtryskiwacz
    dysza w kolektorze ma 3,2 mm
    dysza we wtrysku ma 2,3 mm

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas1980 Zobacz post
    zapomniałem - nie wiem o którą dyszę dokładnie chodzi tą co jest w kręcona w kolektor czy tą która jest wkręcona we wtryskiwacz
    dysza w kolektorze ma 3,2 mm
    dysza we wtrysku ma 2,3 mm
    O dysze w wtrysku. Mierzyłeś że to prawdziwe 2,3mm, sam to wierciłeś?? Jesli dysza 2,3mm a tak wysoki mnoznik wychodzi przy Twoim cisnieniu to wtryski maja pewnie skok zmniejszony.

    Szukaj źródła nieprawidłowego MAPa, za wysoki masz, gdzieś lewe powietrze ssie, to by tez tlumaczylo podniesiony czas wtrysku.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #7
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    dysze już takie były. czy filtr stożkowy może mieć wpływ na MAPa? po weekendzie nagram plik OSC i Tobie podrzucę

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  8. #8
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,475

    Domyślnie

    Odfajkuj ,,wyłącz przy pierwszym,, 1 zakładka.
    Grześ po mojemu 2,3 to za mało a wiesz u mnie też map wskazuje ok 0,43
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  9. #9
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    ....a wiesz u mnie też map wskazuje ok 0,43
    W V6 taki MAP jest OK, ale nie w TS!!!
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #10
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    to co stożek może powodować zbyt duży MAP?

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

Podobne wątki

  1. [Giulietta] diagnostyka G 1.4 MA
    Utworzone przez bubu321 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 07-12-2016, 15:44
  2. [155] diagnostyka
    Utworzone przez alfa155ts w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-12-2010, 02:14
  3. diagnostyka ??
    Utworzone przez tommi_alfa w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-10-2010, 14:50
  4. Diagnostyka
    Utworzone przez azbxcc88 w dziale 147
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 20-05-2010, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory