Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 33 z 33

Temat: strumienica zamiast kata...

  1. #31
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    Już piszę o co mi chodziło... Rezystancja grzałek sond Boscha wynosi około 9 Ohm. NGK-NTK około 3 Ohm. I tutaj mogą wyniknąć kłopoty z praca/wskazaniami sondy... i może jest możliwość że odbywa się to na Twoją korzyść.
    Nie upieraj się że brak katalizatorów nie ma wpływu na osiągi. Powiem to z całą stanowczością MA!!! (ECU ME7.3.1) Wypowiadasz się a z Twoich wypowiedzi wynika że nawet nie wiesz dokładnie jaką wersje Ecu posiadasz.
    Ostatnio edytowane przez Winiar00 ; 26-07-2011 o 20:25

  2. #32
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar KornelPL
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Stalowa Wola/Nisko
    Auto
    AR 156 1.8 TS 140KM 2001/2002 - była. 159 2.2 JTS - jest.
    Postów
    610

    Domyślnie

    Cytat Napisał Winiar00 Zobacz post
    Wypowiadasz się a z Twoich wypowiedzi wynika że nawet nie wiesz dokładnie jaką wersje Ecu posiadasz.
    Napisalem przeciez, ze mam ECU 7 cos tam cos tam - nie bede sie uczyl ilus cyfer 'po przecinku' i wiem tez, ze ECU jest Boshowskie. Moze i ma to wplyw na osiagi, ale w takim razie jest to bardzo mala roznica. Moj sasiad ma identyczna alfe jak moja tyle ze silnik sprzed modernizacji z jedym katem ktorego tez brakuje i auto wcale szybsze czy zrywniejsze nie jest.

    I przede wszystkim wydaje sie mi ze odeszlismy od sedna sprawy. Glownym celem mojego szeregu wywodow bylo to, ze po wydlubaniu katalizatora jest pozostale sprawy sa w porzadku blad p0420 nie wystepuje.
    Alfa Romeo 159 sedan, 2.2 JTS 185KM, 2005, Argento

    Czarny dym - prawdopodobnie padła turbosprężarka/ leją wtryski
    Niebieski dym - umarły uszczelniacze lub pierścienie
    Biały dym - Konklawe wybrało nowego Papieża

  3. #33
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Giulietta 1,4 MA
    Postów
    111

    Domyślnie

    Przejechałem już odpowiednią ilość km na nowym uniwersalnym katalizatorze, żeby coś o nim napisać odnośnie wspominanego błędu. Początkowo wydawało mi się, że spalanie spadło, ale w dłuższym rozliczeniu trudno to jednoznacznie określić. Trudno mi również powiedzieć, czy w porównaniu ze strumienicą zmienił się dźwięk (może jest minimalnie ciszej). Wydaje mi się, że zaczął się minimalnie lepiej zbierać, ale człowiek potrafi sobie różne rzeczy wmówić , a po drodze była wymiana rozrządu z wariatorem. Niezaprzeczalny jest fakt, że błąd katalizatora P0420 przestał występować praktycznie od razu. Wcześniej marchewka świeciła się co około 150-200 km, a teraz po przejechaniu około 3000 km jeszcze nic się nie zapaliło. Z ciekawości sprawdzałem jak to wygląda w przypadku innych samochodów z minimum 2 sondami i w większości przypadków przepowiadano problemy z wycinką katalizatora.
    Ostatnio edytowane przez Raiden ; 22-09-2011 o 11:46

Podobne wątki

  1. Strumienica zamiast katalizatora AR 156 2.4 jtd 20V
    Utworzone przez dzozef w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-06-2015, 23:44
  2. 156 cos sprawdzonego zamiast kata
    Utworzone przez szkodnik w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 26-08-2013, 09:40
  3. AR 147 strumienica zamiast katalizatora
    Utworzone przez koyak w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-09-2011, 23:11
  4. Strumienica zamiast katalizatora w 3.0 V6
    Utworzone przez ozzy w dziale 166
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 31-08-2010, 10:00
  5. [156] steumienica zamiast kata
    Utworzone przez kam02 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 05-05-2010, 09:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory