Czekaj ,
Nie wiem jak u Ciebie wiec mogę Cie wprowadzić w błąd , i jak jest inaczej to wyprowadź mnie z błędu
Silnik masz podparty z tyłu ( skrzynia , poduszka na środku sanek , pod maglownicą ona trzyma jakby pozycję silnika )
I poduszki masz dwie kolejne po prawej stronie i lewej do podłużnicy z przodu samochodu .
Sama poduszka jest przykręcona jedna srubą M 12x1,25 i jebneli to na kleju wiec potrzebujesz konkretny klucz i rurę a kręcenia jest od cholery . Ta sruba jest od łapy do poduszki . Sama poduszka jest przykręcona na 3 śrubach M8 + u mnie po jednej stronie dwa wkręty ja wiem o średnicy 14mm które trzymają odważnik metalowy ( wygląda to jak odważnik ze starej pralki bo wazy a 10 kg - myślałem żeby go wywalić bo na cholerę ma samochód coś takiego obiciążać ).
Co potrzeba ? hmmm klucz konkretny 19 , 13 nasadowe , rura , w zaleznosci czy łapy nie musisz odkręcać to 17 klucz . Dobrze by było mieć grzechotki bo fajnie to idzie .
Do tego lewarek i parę klocków drewnianych .
Sama wymiana ja wiem z półtorej godziny
, ale tak mała uwaga przed odkręceniem każdej śruby weź jakiś kawałek aluminiom i pobij przez niego wszystkie sruby młotkiem tak żeby zruszyć śrubę a nie uszkodzić łepka , wiesz tyle lat to nie odkręcane więc może sie zrobić jakieś Cudo .
Samochód podnosisz , koło w moim przypadku trza było ściepać , klocki pod silnik klocki pod budę i sobie potem podnosisz budę albo opuszczasz bo silnik ustawiasz na klockach żeby Ci nie spier** .
Jak mówię , tak to wyglądało w moim przypadku mam TD , ja się bawiłem cały dzień bo wszystkie otwory śruby gwintowałem malowałem wszystko itd
Może pomogę